Öfkeli Sünni Gençler Denilmişti

Irak-Şam İslâm Devleti (IŞİD), 2 Türk askerini vahşice yakarak öldürdü.

Irak-Şam İslâm Devleti (IŞİD), 2 Türk askerini vahşice yakarak öldürdü.

IŞİD, Türkiye’nin askerlerini çekmemesi durumunda bu vahşete devam edeceğini söyledi.

IŞİD’in bu vahşi infazı, akıllara AKP’lilerin IŞİD övgülerini getirdi.

Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu, IŞİD için “öfkeli Sünni gençler” demişti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.